پایداری انقلاب اسلامی

آخرین نظرات
پیوندهای روزانه

۳ مطلب در تیر ۱۳۹۴ ثبت شده است

علامه مصباح یزدی :

🔸حفظ مرجعیّت در جامعة ما ارزش بزرگی است. اگر خدای ناکرده این جایگاه مخدوش شود، چیزی نمی‌تواند جای آن را بگیرد

🔸اگر یکی از این مراجع در یک جایی اشتباهی کرد، (بالاخره معصوم که نیست‌) در اثر اطلاعات غلط، اگر ما مرجعیّت را تضعیف کنیم، سرمایه هنگفتی را مفت از دست داده‌ایم. باید سعی کنیم این موقعیت محفوظ باشد.

🔸احترام به شخص محفوظ باشد، و حتی‌المقدور او را کمک کنیم تا اشتباهش را جبران کند؛ و دست کم جریان را مسکوت بگذاریم و خیلی روی آن مانور داده نشود و طوری نشود که در سطح عموم موقعیت مرجعیت تضعیف شود.

🔸دیگر مردم فرصت این را ندارند که ببینند فرق این مرجع با آن مرجع چه بود؛ اینجا چه طور شد که اشتباه کرد. ایمانشان سست می‌شود.

🔸ما نباید سرمایه‌ای را که برای حرکت ‌های اجتماعی لازم داریم، مفت از دست بدهیم. .

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۸ تیر ۹۴ ، ۱۲:۴۱
سیدعلی میرباباپور

.

امام خامنه ای :

آنها (غربی ها) درحالی توقع محدود شدن برنامه موشکی ایران را دارند که دائما در حال تهدید نظامی ایران هستند، بنابراین چنین توقعی، احمقانه و ابلهانه است.



پرسش‌و‌پاسخ طولانی اوباما با خبرنگاران درباره توافق:

ملاک آن چیزی نیست که مقامات میگویند؛ملاک سنداست/تحریم چند جانبه تسلیحاتی برضد ایران تا ۵ سال دیگر و محدودیت ها بر فناوری موشک های بالستیک این کشور هشت سال دیگر باقی خواهد ماند


لاوروف(وزیر امور خارجه روسیه):

بر اساس توافق، برنامه موشکی ایران به مدت هشت سال هیچ توسعه ای نخواهد یافت/ تیم ایرانی نه تنها محدودیت موشکی را لغو نکرد بلکه برنامه موشکی را «فریز» کرد + مستندات قطعنامه


۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۷ تیر ۹۴ ، ۱۸:۴۵
سیدعلی میرباباپور
آقا

علامه مصباح یزدی :

یک روحانی برای این‌که مصداق ورثه‌الانبیاء باشد، باید سه رکن علم، خودسازی و بصیرت را داشته باشد
خلأ وجود پیغمبر اکرم (ص) با وجود عالمِ بصیرِ با تقوا پر می‌شود؛ لذا یک روحانی برای این‌که بتواند وظیفه‌اش را در این جامعه به درستی انجام دهد، ناگزیر از تقویت این سه رکن در خویش است...
🌾در طول تاریخ انقلاب اسلامی، نیز افراد عالم و خودساخته‌ای بودند، که به خاطر سادگی و عدم درک شرایط اجتماعی، و به تعبیر مقام معظم رهبری عدم بصیرت، به ابزاری در دست شیاطین تبدیل شدند.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۷ تیر ۹۴ ، ۱۸:۱۷
سیدعلی میرباباپور